Rabu, 10 Jun 2009

..:: Jom!!! Bersama Mengubah Dunia ::..


alhamdulillah, pada 5-7 Jun yang lalu, saya berkesempatan utk menjadi salah seorang dari peserta PERKASA JIM 09, Perkasa kali ini telah diadakan di Dusun Eco Resort. Seramai 88 orang peserta dari seluruh pelusuk Malaysia telah menghadirkan diri. Alahmdulillah, sepanjang 3 hari 2 malam melalui perkasa ini, akhirnya saya dapat simpulkannya dengan beberapa perkara seperti di atas.

nametag program yang simple & Kemas, pada awalnya nametag ni kena pulangkan, tapi Presiden dgn bermurah hati menghadiahkan nametag ini.

ini dia bendera kumpulan al-fatih, kumpulan saya la tu...hihi...dasat tak bendera kitaorang...

ini semasa sesi masak memasak, pakcik nahar selaku mentor kump kami sedang mencuba masakan para ikhwah...nyam..nyam...

ini dia al-fateh Fried Chicken...amacam..boleh hantar resume ke hotel-hotel tak team kitaorang :-)

ini antara cabaran yg perlu kami lalui utk kami dapat bahn2 untuk memasak, utk makan tgah hari nanti...aduh!!!

nampak tak, besarnya kuali kumpulan ni, ni mesti pinjam kat kantin Dusun Eco Resort kan :-)

hari terakhir, sempat kami main polo air , kumpulan saya menang 2 kali, seri 1 kali, kalah takde kali :-)

ini dia penghulu Perkasa ( abg long ) & Kem Komandan ( akhi zairul ), gandingan mantap!!!

ini pula wajah pengarah prgm, akhi raji yg sangat komited dgn kerja...

aik!!! apa cerita kek ni Pengulas Terbaik plak ni...actually, masa buat rumusan, saya telah mewakili kumpulan saya utk buat rumusan terakhir kumpulan kami..

tup!! tup!! saya dapat pengulas terbaik...biar betul ni...saya bukan pandai ulas2 pun..

dalam perkasa pun masih setia dgn Badge ISA :-)

syabab!!!! --- Yes!! Yes!! Yes!! Change The World "

gambara pemimpin akhwat JIM di masa hadapan...

gambar ikhwah pemimpin JIM di masa hadapan...

ini dia kumpulan al-fatih....ukhwah itu indah ya akhi...ana sayang antum :-)

ikhwah & akhwat berkumpul beramai-ramai....syabab !!!!!!!!!!!!

lihat bagaimana Kem Komandan memberi arahan seperti video di bawah :-)

Tiada ulasan: