Selasa, 3 Februari 2009

...::: A Road To Palestine :::...

alhamdulillah.....

pada hari isnin ( 2 feb 09 ) , saya telah dijemput utk bagi TALK...yeke TALK...actually bukan TALK pun, tapi lebih kepada Muhasabah diri kita dgn Palestin.

semuanya bermula dengan panggilan telefon dari akhi rahman Cenfos UIA PJ, beliau meminta saya untuk mengisi Slot Ini. Mula-mula saya macam kurang confident jugak, risau jugak sebab saya tak pernah bagi Muhasabah untuk palestine ni...

tapi prinsip terbaru saya, "nikmat hidup pada mengisi "...so saya setuju utk mengisi slot tersebut. Cuma biasalah, saya ni jenis yang nak kan suatu yang LUAR BIASA & Menyerlah jauh dari yang biasa...

tapi...akibat kekangan masa yang terbatas, saya hanya dapat betul2 bersedia pada petang ( 2 feb 09 ) tu...balik dari pejabat baru lah saya siapkan apa Slide nak guna, apa muzik nak guna, apa ayat nak cakap...

dan semasa kejadian...saya terpaksa minta bantuan zaujah saya utk jaga laptop, cuma saya agak terkejut sebab sepatutnya saya mengisi di akhir SLOT OPENING CEREMONY tu, tapi tiba2 MC panggil saya di tengah2 acara Opening Ceremony tu...

alhamdulillah, segalanya berjalan lancar....berkat Doa2 antum semua....

Tiada ulasan: