Selasa, 6 Januari 2009

...:::: Perhimpunan Karisma Nasional '09 :::...

pada 27 Disember 2008 yang lalu, maka tamatlah riwayat saya sebagai Setiausaha Agung Karisma Nasional bagi sesi 2007/08. Terasa sedih di hati kerana terpaksa melepaskan jawatan yang saya kira amat TINGGI pernah saya pegang. Dalam keadaan prestasi saya yang CUKUP TIDAK MEMUASKAN, saya amat merasa terkilan kerana tidak mampu mengejar kelajuan & kekonsistenan JK KNL 2008 yang senantiasa pro-aktif tanpa mengira masa.

hmm..inilah saya, sudah hampir satu tahun tidak memakai tali leher, apatah lagi blazer. Seronok juga sesekali dapat pakai smart2 macam ni...huhu...

ini dia...akhuna Presiden yang tersayang sedang menyampaikan Ucapan dasar Presiden 2008. Ucapan Dasar yang saya kira cukup mantap dan berisi serta disukai ramai.

Ini dia barisana JK KNL 2008 sedang khusyuk mendengar perbahasan dari para perwakilan yang hadir dari pelusuk negeri.

sempat juga saya menyampaikan pergulungan ucapan dasar & kata2 semangat buat kali yg terakhir kepada penggerak2 Karisma.

para JK KNL 2008 telah bersedia utk meletakan jawatan masing2, ada yang bakal terkeluar & ada yang akan meneruskan perjuangan.

dan akhirnya, inilah dia JK KNL 2009 yang baru, ramai & cukup bertenaga, chaiyok! Mabruk! buat antunna...

Ini pula barisan JK KNL bagi ikhwah, cukup segak & perkasa...inilah dia pejuang2 Front Line kita..

di akhir sesi PKN, sempat kami bergambar bersama sebagai tanda kenang kenangan. Selamat berjuang sahabat2 ku...


bai : mabruk buat akhi hairudin dari saff yg sanggup berkampung di shah alam selama 3 hari.

Tiada ulasan: