Jumaat, 13 Jun 2008

kami nak kawin lagi


Firman Allah swt....

" Barakallahulak Wajma'ama Bainakuma Fikhair "


" Semoga Allah mengurniakan keberkatan buatmu dan Keberkatan Pernikahan
ini Ke Atasmu Dan Mengumpulkan kamu Berdua Kebaikan "

so...hujung minggu ni, kami akan kahwin sekali lagi, tapi kali ni di negeri melaka pulak, so sapa yg nak datang...jom!! jom!!...hihi


Ni peta untuk orang luar negeri melaka, u'all kena EXIT Tol Ayer Keroh ye


Ni pulak utk orang melaka, senang aje, tanya orang kat mana sekolah Syarifah Rodziah, dah dekat sangat lah tu..huhu...

ok...kita jumpa di sana.....

1 ulasan:

zakri berkata...

salam

adeiii...sedihnya..

dhlah kat kedah tak dapat poie...

kat melaka boleh demam lak...

sedihnya...

maaf sheikh, memang demam teruk hari ahad tu...semalam pun poning2 kepala lagi, pegi kerja pun sebab nak g klinik, amik mc...

haha...hari ni baru pulih...

ni nak kene melawat ke KL nih..join kbm sekali nih..hehe

maaf dan ampun atas ketidak hadiran hamba...