Jumaat, 8 Julai 2011

:: BERSIH tanpa HALANGAN ::

Salam

Saja nak berkongsi, hari ni saya di jadualkan untuk memBERSIHkan rumah, bersih Kipas, menyapu dan mop lantai....

Untuk pengetahuan kawan-kawan, saya ni kalau nak BERSIHkan rumah, saya tak boleh kalau ada benda yang mengHALANG perjalanan proses pemBERSIHan saya.

Sebagai contoh......

- ada kerusi makan kat lantai tu...
- ada meja makan....( Yang ni payah nak alihkan )
- ada beg beg....termasuk beg duit dan beg xde duit..
- ampaian-amapaian utk sidai tuala tu..
- basikal anak saya..
- iron board...
- dan macam-macam lagi..

Yang boleh mengHALANG proses pemBERSIHan saya....

Saya terpaksa keluarkan, alihkan pengHALANG2 ni semua, baru boleh BERSIHkan rumah saya...

Tulah, saya dah kata, kalau kita nak BERSIHkan sesuatu....kalau takde pengHALANG mesti proses pemBERSIHan tu akan berjalan lancar.....

Takde gadoh gadoh....xde rungut rungut...xde tangkap tangkap ....apatah lagi sekatan sekatan oleh benda yang mengHALANG....

Alhamdulillah, saya berjaya memBERSIHkan rumah saya selepas ditiadakan HALANGan-HALANGan tersebut ditiadakan.....

Ok tu saja.... " BERSIH Tanpa PengHALANG "......





.
Sent from my BaiBerry® wireless device via IKRAMedia.

1 ulasan:

Abe Am berkata...

masyaALLAH.jumpa blog anta. hehe

*Abang Am, abang laptop MUB kelantan