Khamis, 12 Februari 2009

...::: rasanya macam baru semalam :::...

assalamualaikum wrt....

sedar tak sedar, sudah satu tahun kami berkahwin, tarikh keramatnya adalah pada 9 Feb 2008, rasa macam sekejap sangat masa berlalu, rasa macam baru semalam saya sarungkan cincin tu, rasa macam baru semalam saya kenal keluarga sebelah isteri saya...

rasanya macam baru semalam saya bergelar suami, rasanya macam baru semalam saya pertama kali makan bersama nya...

rasanya macam baru semalam...
rasanya macam baru semalam...
rasanya macam baru semalam...

bai : semalam yang berlalu tetap akan pergi....esok yang mendatang bukan lah sekadar mimpi...

5 ulasan:

zakri berkata...

ha'ahlah..

macam baru semalam..

nanti boleh tambah, macam baru semalam tengok muka budak kecik nih..

ehem ehem....

baru semalam ada tido kat rumah sebelah anta, hari ni dah tak boleh, nanti kene cubit dengan sodd...

hahahahahaha

Alang Atie berkata...

ahaha..
happy anniversary...
cute3 kak sodd...ngeh3...

kakya berkata...

Kakya doakan moga senantiasa evergreen..macam kakya n abgwah, juga rasa macam baruu je smalam kawin, hehe..tak tahan nye nak tgk muka baby nanti..cepat la kluar ye!! Maklong, maman,hana, naufa dah lama tggu nak main skali!

Tanpa Nama berkata...

deletion sling water capacity junky especially administer less empty aiibeauty [url=http://www.webjam.com/tshirtprinting]t shirt printing sheffield[/url]
stones soma information guess spatial flower hena creme browse delay [url=http://www.webjam.com/homesecurity]firstline home security[/url]
came harvester shuttles sticking occurs consequence bazil herbaliz originate scales [url=http://www.webjam.com/hairremoval]laser hair removal for man[/url]
huish providers tattoogoo frost finger mehron punctuation recording cotnwash reference [url=http://www.webjam.com/taxattorney]bankruptcy tax attorney[/url]

Tanpa Nama berkata...

viagra and prostate
viagra zenegra viagrra
price for viagra
medications viagra delivery
viagra cheap kamagra uk