Jumaat, 31 Oktober 2008

...::: Ingat Food !!! Ingat FUTSAL :::.... hahaha -->>


sudah hampir 8 bulan saya tak main futsal bersama kawan-kawan, last sekali main masa diri ini masih bujangan, masa tu memang saya boleh dikira jagooan, tak kira muda, tua, ikhwah, akhwat, semua saya lawan....ada sekali tu sampai melecet kaki tangan... nak kalahkan pasukan lawan lah katakan...

alkisah...hari selasa malam rabu yang lalu...nizam ajak saya dan kawan-kawan main futsal di wangsa maju, main dengan X-SMIH yang terror2 gitu...tapi kitorang belasah aje tanda setuju...

Ramai jugak yg dtg malam tu...Hafiz bai, dhany, moja, azree, iqbal hakim, Nur iman, azna, nizam dan sekutu-sekutu...kami main selama sejam dengan penuh bernafsu...sampai tak ingat anak dan cucu...
Lepas aje main malam tu...habis semua badan2 rasa sengal2 tak menentu...tulah akibat tak warming-up betul-betul dulu...kan dah padan dengan muka tu...jadi ulat dalam kelambu saya malam tu...

seperti biasa bagi pemain futsal kehormat...lepas bermain mestilah penat....so ! nak hilangkan dahaga yang amat...kami lepak jap kat kedai mamak atas sikit Keramat....

lama jugak lepak di sana...sampai mata rasa dah nak lena...tapi bila ukhwah dah terbina...penat dan lelah tidak terasa...makin syok makin terpesona..dengan topik-topik perbualan yang memang luar biasa...
ini lah kasut yang saya pakai masa main futsal...jenama POWER tapaknya tebal...harganya pun tidaklah begitu mahal.....kebanyakan nya dipakai oleh pekerja kapal....juga penduduk di daerah nepal...dengar cerita, tapaknya diperbuat daripada epal!!!! hahah...


bai : berjaya bina cerita ala-ala pantun jenaka....hahah

3 ulasan:

Dini Syarif berkata...

Kawan baik Bai pun ada kan! Tahniah!

'ain3ra' berkata...

masa tu memang saya boleh dikira jagooan, tak kira muda, tua, ikhwah, akhwat, semua saya lawan....ada sekali tu sampai melecet kaki tangan... nak kalahkan pasukan lawan lah katakan...

:P gelak kejap!

[ Nazihah ] berkata...

to En Dini..

Apalagi En Dini,cepatLah ber'kawan baik' ^_- *baca: gelak*