Rabu, 13 Februari 2008

Nikmat BerPACARAN Setelah Bernikah!!!

Yes!!! bai lagi tinggi dari Sodd...hihi
Serah apa lah tu yer.....
Ceria sungguh....!!!

Isteri Tercinta " Soddiqa " sedang menayangkan sijil nikah nya...
Yes!!! akhirnya Allah kurniakan saya anugerah dan amanah ini...






Nikmat BerPACARAN Setelah Bernikah...




alhamdulillah, Akhirnya pada tanggal 9 Februari 2008, saat yang dinanti-nantikan pun tiba, dengan sekali lafaz sahaja saya telah bertukar status, saya adalah seorang SUAMI sekarang ni.


sedikit info, nama isteri saya ialah Soddiqabte ariffin, beliau sebaya dgn saya, sekarang ni bertugas sebagai Engineer di Kilang Pernec. Seorang yg aktif dan penuh ceria, dan sekarang ni, kami sedang di lamun cinta ( saja nak provoke kawan2 lain ).






Indahnya Perhubungan Berlandas Sempadan.




masih teringat, bagaimana kali pertama saya mengenali beliau ketika di satu prgm nasional di KL, masa tu dah pasang niat, dan alhamdulillah akhirnya Allah makbulkan doa hambanya. Just nak share dgn kawan2. Sepanjang saya mengenali beliau, banyak sempadan2 yang kami jaga, di antaranya ialah:




  1. Kami tak pernah Keluar DATING walaupun dah bertunang.


  2. Sepanjang tempoh bertunang, saya hanya pernah Call beliau sebanyak 4 kali sahaja, itupun atas urusan penting.


saya yakin, kawan2 di luar sana juga mampu lakukan nya, anda pasti akan merasa nikmat nya bila anda dapat keluar DATING & Berborak2 dgn pasangan anda setelah berNIKAH...





Harapan utk Kawan-Kawan...



sedikit harapan utk kawan-kawan dan teman, percayalah kata-kata saya ini, bagi yang belum bernikah, Cepat- cepat pasang niat, kemudian berusaha bersungguh-sungguh, dan BANYAK kan BERDOA kepada Allah.



Nikmat BerPACARAN setelah Bernikah tak dapat saya ungkapkan dgn kata2...


JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA SAHABAT-SAHABAT YANG AMAT SAYA KASIHI.....




10 ulasan:

zakri berkata...

salam

tahniah, barakAlluhukuma...

hehe..betul2..best woo berchenta lepas nikah...boleh g mana suka hati je, tak peduli dah orang cakap apa...sebab dah "HALAL"...

hehe...best sangat2 woo..

welcome to da club!!

turutan:
nizam
zakri
zubair
yeop
bai

cantik sangat ler tuh...eh lupa, fadli dengan yaakob pun ada, selit lah kat mana2 yang patut...hehe...

Maryam Abu Ahmad berkata...

err ditujukan kepada moja; baju tu memang seragam pegi walimah ye?

Mashizaki Keikan berkata...

hoho~ nanti dah takleh memburger dengan enta lagi doh... dah tak sama tarap... anyway, BarakaLlahu lakuma wajama'a lakuma fi khayr!

Doushura berkata...

I read this article
here

zaido berkata...

cayala bai, Allah yubaarik fiikuma!

harap tak hilang ur boy-ish antics wlupun dah kawen. :D

Nihlah Johari berkata...

congratz!!! best best ^__^ tapi jeles wuuu =P

Mashizaki Keikan berkata...

ir. nihlah... jangan jeles je, tapi...

tmah berkata...

Abang Bai dah kawen!! hahahah... Abang bai join leaders tak?

zaini_jb berkata...

Salam..bai tahniah ye!!! =)Semoga perkahwinan nta di redha Allah SWT

solahuddin the warrior berkata...

SMS ada tak bai? hehehe =)