Selasa, 11 Disember 2007

Seberang Uniti...

alhamdulillah...

Bertemu Kita lagi, rasanya dah terlalu lama saya tak update Blog ni, yelah kegawatan masa mmbuatkan saya tak dapat utk duduk menghadap PC utk satu jangka masa yang lama. So kali ni nak share ttg beberapa aktiviti saya sepanjang 2 minggu lepas.

BERLEPAS KE SEBERANG...

So, pada 28 - 30 November, saya berpeluang utk ke Seberang indonesia bersama makcik, pelbagai perkara yang dapat di ambil iktibar bila pergi ke seberang sana.
Ni dia Tiket kapal terbang yang sempat saya rakamkan gambar nya...
aik!! gula2 pun nak ambik gambar ke ???

KBM KOLEJ UNITI


pada 1 & 2 Disember pulak, saya berkesempatan utk menghadiri prgm KBM di Kolej Uniti, Turut sama dalam prgm ini adalah abg Moja, abg DD, dan ramai lagi...


abg moja tgah bagi tazkirah pasal palestin
Beberapa adegan slot KBM Uniti...
Peserta di saji dgn gelak tawa di awal prgm...
ha!! ni dia kembar tapi tak serupa...bai & DD....hihi

sekian saja, nanti kita borak-borak lagi yer...

bai : bakal ke UIAM tak lama lagi...

Tiada ulasan: