Rabu, 4 Julai 2007

Betul ke tindakan saya ni....


Benar ke tindakan saya ini....
salam...
actually, sepatutnya pada tarikh 2 Julai 2007, saya perlu mendaftarkan diri ke Universiti malaysia perlis ( UniMAP ), dalam kursus Kejuruteraan Elektronik Bio-Perubatan...tetapi saya dengan sengaja tidak mendaftar ke sana....

sebaliknya saya nekad untuk tunggu juga rayuan saya untuk masuk ke UTM skudai...
kadang kala bila memikrkan ttg benar ke tindakan saya ini, erm!!! rasa macam agak kurang bijak jug, yelah takut2 nanti " yang di kejar tak dapat, yang di kendong mmg dah comfirm berciciran..."...

apa2 pun...
saya sekarang ni benar2 menyerahkan segalanya kepada Allah swt...

" ya Allah kau berilah peluang kepada diri ini untuk menyambung pengajian di UTM Skudai ya Allah "...amin...

biarlah saya sahaja yang mengetahui mengapa tindakan ini di buat...

- mohon doa dari kalian -.....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ameen ya rabb al 'Alameen....

Zakeri berkata...

amin....moga ALLAHmasukkan baiel ke dalam UTM...sambung bahagian awam ke?takde masalah, janji UTM...haha...

anyway, nak ana join kat johor ke? doakan ana dapat kat UTM gak...

*zakri dah kene banned kat jabatan geoinformatik...huhu...tak taulah nak ke mana....isk isk...*nangis sendiri

farah wahida berkata...

amin...semoga abang bai dapat masuk utm gak satu ari nanti.
saya orang skudai gak.he..he..
doakan kitorang, pelajar form 3 MRSM pontian 2007. 8 A dalam PMR 2007.amin....

Bee Family berkata...

salam...

thanks atas doa kalian...
tetapi benarlah bahawa Allah yg menentukan segalanya...

saya tak berjaya ke UTM..'
maybe bulan december baru bole masuk..

doakan yer..